  • Data: 2010-05-10 09:56:06
    Temat: Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:4be7b12d$1@news.home.net.pl...
    > A i zwracam uwagę, że Twój wpis też się kwalifuikuje do ścigania, z
    > oskarżenia prywatnego co prawda, ale zawsze...

    Co chcesz ścigać? Moralność Kalego? "Jak Kali kraść krowy to dobrze, jak
    Kalemu to źle" - Jak obrażać Prezydenta z innej partii to dobrze, jak z
    mojej to źle. Twoja moralność jest identyczna z moralnością płk.
    Kuklinowskiego pod Jasną Górą w Potopie Sienkiewicza, a jak powszechnie
    wiadomo była to wyjątkowa szuja. Jan Kazimierz nie był jego królem, tak jak
    Kaczyński nie był Twoim Prezydentem, niczym od Kuklinowskiego sie nie
    różnisz, moralność gnidy.