  • Data: 2010-05-10 16:53:54
    Temat: Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    cyklista pisze:

    > Nie zmieniam tematu, tylko Ci odpowiadam. Przecież to nie ja
    > "zapytałem", czy nie jesteś idiotą...

    Ale to na prawdę nie moja wina, że twoje porównanie było godne idioty.

    A eufemizmy mnie drażnią, więc nie będę pisał "inteligentny inaczej".

    Jak widzę kogoś nachlanego na ulicy, zataczającego się i wpadającego na
    wszystko po drodze, to dla mnie będzie to pijak, nawet jeśli takie
    określenie jest dla tego "cierpiącego na pomroczność jasną"
    nieszczęśnika obrażliwe.

    > Staraj się wyrażać swoje opinie w sposób kulturalny i zgodny z
    > netykietą. To naprawdę przydatna umiejętność.

    Staraj się nie pisać jak idiota. To na prawdę przydatna umiejętność.