  • Data: 2010-05-09 20:26:11
    Temat: Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta
    Od: "Przemysław" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ???
    > Tak z ciekawości, to robiłeś tak jak prezydentem był Kaczor?

    Tak dla Twojej ciekawości: nie jestem zwolennikiem Braci Kaczyńskich, raczej
    ich wrogiem.
    Ale nigdy w sposób publiczny nie obrażałem Prezydenta RP. Lech Kaczyński nie
    był moim Prezydentem.
    Ponieważ jestem wyborcą PO uważam za moralny obowiązek bronić obecnego
    wykonującego obowiązki Prezydenta.
    A Prezydent Kaczyński ma wierne grono swoich zwolenników, które może jak
    najbardziej bronić jego osoby
    i na pewno to uczyni.
    Swoją drogą, ciekawe czy ochrona art. 135 par. 22 KK rozciąga się też na
    byłego prezydenta?

    Poza tym jestem zdania, ze trollizm internetowy należy tępić a skoro jest
    okazja to czemu paru trolli nie
    nauczyć nieco pokory wobec prawa.

    P.