    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 16 Sep 2013 09:44:39 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Argumentatio ad personam przed sadem ?

    On Sun, 15 Sep 2013, Marek Wisniewski wrote:

    > Teraz pytanie: jesli ja wykaze, ze ktos klamal w podobnej sprawie
    > ( ktora sie zakonczyla bez procesu sadowego), i poszedl na ugode
    > z osoba poszkodowana, a ze mna nie chce sie ugodzic ( zaplacic)
    > to czy jest to dla mnie atut ?

    Każdy kij ma dwa końce.
    Co zrobisz, jak oberwiesz argumentem "skoro po przedstawieniu
    argumentacji strony swój błąd uznał i jak sam powód przyznaje,
    obyło się bez sądu, to mamy dowód, że pozwany postępuje rozsądnie,
    a to powód bezzasadnie wysuwa roszczenia"?
    Wykazując, że kiedy indziej pozwany "zrozumiał" argumentację
    i uznał swój błąd dowodzimy racjonalności jego postępowania,
    czyż nie?

    ATDS, piszesz NIESFORMATOWANYM tektem.
    Wg standardu jednostką redakcyjną w usenecie nie jest akapit
    lecz linia tekstu, do 78 znaków.
    Zmień program na jakiś trzymający standard.

    pzdr, Gotfryd