  • Data: 2013-09-17 19:57:36
    Temat: Re: Argumentatio ad personam przed sadem ?
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 września 2013 08:57:48 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Dopowiem... (z mojego bardzo skromnego doświadczenia przed sądem) -
    >
    > Wszelkie pytania od oskarżyciela posiłkowego do oskarżonego nie mające
    >
    > _bezpośredniego_ związku z rozpatrywaną sprawą były przez sędzinę oddalane.
    >
    > I tyle.
    >
    > (A nie widzę możliwości podniesienia wskazywanych aspektów w inny sposób.)
    >

    > --
    >

    > Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

    Jezeli oszust stosuje te sama technike wielokrotnie i raz sie mu uda, a raz sie nie
    uda, tzn. raz pojdzie na ugode, bo wie, ze innym razem ma wieksze szanse, to chyba
    sedzia potrafi to rozpoznac ?

    Czy w takim razie, prezentowanie tamtej sprawy, zakonczonej ugoda, nie oswieci
    sedziego, ze moja sprawa jest takim samym oszustwem, tylko, moze . troche lepiej
    przeprowadzonym ?