  • Data: 2005-09-06 15:44:10
    Temat: Re: Apropos wątku powyżej (MANDAT)
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba nie.
    > Przyzwoity czlowiek placi za swoje mandaty.

    Ja nie jestem przyzwoity i w miarę możliwości będe się starał nie zapłacić -
    a jak jesteś taki przyzwoity to zajmij się sobą i nie wytykaj innym
    nieprzyzwoitości bo to niegrzeczne i nieprzyzwoite.

    Poza tym jak należność jest przedawniona to w pełni przyzwoitym w sensie
    prawnym jest jej niepłacenie - a wszak o tym mówi się na tej grupie.

    Pozdrawiam
    Seb`