    Subject: Re: Apel poparcia dla KOD
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>
    Date: Fri, 25 Dec 2015 14:51:50 +0100

    W dniu 25.12.2015 o 14:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    /.../

    > Powaznie? To moze jakies zrodło, linka jak ta dyskusja FAKTYCZNIE
    > wygladała.

    Ano trzeba poszukać

    > Bo z doswiadczenia wiem ze diabeł czesto tkwi w szczegołach.
    > Widziałem natomiast wywiad z Rzeplinskim i pytanie dlaczego nie reagował
    > jak PO wprowadzała niekonstytucyjne zapisy dotyczące wyboru 2 sedziów.
    > Mniej lub bardziej szczerze ale przyznał, ze po prostu tego nie zauwazył i
    > nie przewidział konsekwencji wprowadzenia zapisu. Bład - zdarza się.

    Jak wtedy nie zauważył to i teraz niech nie zauważa. Z taką selektywną
    percepcją wyraźnie się nie nadaje.

    > Zdecydowanie mniejszy, niz ogólne, wypływające z ust polityków słowa, ze to
    > sedziowie TK napisali sami sobie NIEKONSTYTUCYJNA USTAWE.
    > Wiadomo, ze niekonstytucyjny punkt nie jest ich autostwa.

    Wiadomo, że pchali to wszystko w komisjach.

    > Zreszta finalnie ten punkt został uznany za niekonstytucyjny i PO nie rosci
    > sobie praw do wyboru tych dwóch sedziów.
    > Jakze to inne podejscie jak do tych 5 nowych...

    > Naprawde łapiesz się na taką demagogię?
    > P.S. A gdzie odpowiedz Zolla?

    W necie.
    Zollowi odwaliło do reszty i takich textów miał więcej.

    > Mozesz oczywiście tak twierdzic.
    > Nie musisz sie tez przejmować tym, ze nie ma to poparcia w rzeczywistosci.
    > To nie wina PO, ze PiS wycofał wniosek do TK w sprawie orzeczenia
    > niekonstytucyjnosci.

    Ma bo tak miało być.

    > Pisałem juz wielokrotnie - jakby było rzeczywiście tak jak piszesz, czyli
    > Po wybiera 5 sedziów, TK nic z tym nie robi pomimo złożonej przez PiS
    > skargi, do tego PiS uchwala 500zł na dziecko a TK to uwala, pis robi ustawe
    > o podatku bankowym i marketowym a TK to uwala, pis ratuje frankowiczów a TK
    > to uwala to wtedy byłaby zupełnie inna dyskusja i słowa PiS o tym, ze TK
    > nie pozwala im wprowadzic DOBREJ ZMIANY miałyby jakąkolwiek podstawę.

    Robi, ale stwierdza, że jak już są zaprzysiężeni to niech sobie będą.Ale
    na przyszłość to już tak nie można.

    > Niestety tak nie było i jeżeli chcesz mi powiedziec, ze naprawdę wierzysz w
    > bajki o tym ze TK chciał rządowi uwalic 250zł na dziecko to... cóz... masz
    > prawo do swojej naiwnosci.

    Karolina Lewicka: Trybunał Konstytucyjny to jedna z ostatnich instytucji
    opozycji.

    CDN