    From: mi <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apel do członków Rotary Club
    Date: Tue, 18 May 2010 06:26:11 +0200

    witek wrote:
    > Tak samo jak nie możesz iść za kogoś siedzieć tak samo nie możesz za
    > kogoś zapłacić grzywny.
    > To jest kara i ma ją ponieść ukarany.

    Ależ przecie napisałem, że to represja i II PRL zmusza, by
    represjonowany odczuł ją dotkliwie. :>

    Witek, zdradzę Ci, że od czasu gdy na mnie mendy w togach próbowały
    generować haki, takie kwiatki jak przytoczony traktuję tak jak powinny
    być traktowane. Czyli jako generator represji pod ładnymi i naiwnymi
    pretekstami. Dla mnie ten artykuł jest tylko i wyłącznie przymuszeniem,
    by inni bali się pomóc represjonowanemu.

    Wiele mend w togach skazujących w stanie wojennym dysydentów pod
    przerónymi pretekstam, w tym z rzeczonego KW, jest jeszcze czynnych w
    stanie sędziowskim II PRL.

    > Znane od prehistorycznych czasów i z PRL ma tyle wspólnego co nic.

    Nigdy nie twierdziłem, że oba PRL-e nie miały innych czasów czy ustrojów
    godnych siebie.

    mi