eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoudostepniony wyrok z sadu na stronie › Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm [Was: udostepniony wyrok z sadu na stronie]
  • Data: 2019-02-03 09:01:04
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm [Was: udostepniony wyrok z sadu na stronie]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 23:00:29 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > JA się z nim nie kontaktuję, tylko pisuję na grupę.
    LOL, prawdziwy policjant z ciebie. Całkiem jak ci co nie kopali leżących
    kobiet tylko nogami zachęcali by wstały i sobie poszły. Ależ
    kontaktujesz się z nim, czym dajesz nam wszystkim do zrozumienia że po
    pierwsze nie widzisz nic niestosownego w komunikowaniu się z
    trolem-antysemitą a po drugie, my wszyscy którzy tego nie robimy mamy
    źle w głowie bo antysemityzm to nic złego. I robisz to w czasie kiedy
    przez Polskę przetacza się dyskusja o mowie nienawiści. Czyżbyś też był
    zdania że Żydzi są odpowiedzialni zbiorowo za nieszczęścia tego świata?
    To nie jest pytanie retoryczne, masz odpowiedzieć i to nie wymijająco.

    > Stopka, jak każda inna.Kilka osób próbowało go już przekonywać, że są
    > odpowiednie zasady do tych stopek, ale chłop się uparł.
    Skoro jesteś ze starej gwardii to jeszcze powninieneś pamiętać takie
    słowo - "netykieta". Jak dobrze poguglać to się jeszcze ją znajdzie. I
    tam pisze że jak się ktoś nie stosuje do zasad to nie mówimy "chłop się
    uparł" tylko po prostu go ignorujemy.

    --
    Jacek
    I hate haters.