  • Data: 2019-02-05 21:23:46
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > W tym, że usiłujesz spropagować ignorowanie jego antysemickiej
    > sygnaturki a uczestniczysz i podsycasz dyskusję nią wywołaną.
    >
    > Shrek.

    To może ty mądry mnie głupiemu wyjaśnisz dlaczego ta konkretne
    sygnaturka ma być antysemicka? Pamiętanie o "Wielkiej Żydowskiej
    Nadreprezentacji" w (zbrodniczym) UB to już antysemityzm? Czy może
    jakiś inny element pamięci ofiary UB jest antysemicki? Czy zaledwie
    forma tej wypowiedzi jest antysemicka _twoim zdaniem_ ?

    Bo stopka (cytat ze Skalskiego) może i jest antysemicka ale jakoś wątpię
    by większość dyżurnych usenetowych anty-antysemitów potrafiło
    inteligentnie wyjaśnić precyzyjnie dlaczego bez uciekania się do bardzo
    wyświechtanych ogólnikowych frazesów dobrych dla debili.

    Jedną z definicji antysemity jest: Ktoś go żydzi nie lubią.
    Według tej definicji Skalski (i u2) jest antysemitą że hej.

    --
    A. Filip