    Subject: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <z1zw2g6630pd$.145rzfngah8yi.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <5c5612fe$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5c56de4e$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <dnt2l7w30yqt.f0i7ald6acmr$.dlg@40tude.net>
    <5c570205$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3c355$23j$1@node1.news.atman.pl>
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Tue, 5 Feb 2019 14:46:33 +0100

    W dniu 05.02.2019 o 14:30, n pisze:
    > Niemcy to ci dobrzy, ci źli to naziści ;-))
    >

    > -----

    https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=l4of-1efpPw

    Pachną kwiaty, pachnie ziemia,fioletami wieczór gra
    W bramie płacze młody szczeniak,zaraz ktoś mu mleka da
    Do piekarza biegnie panna pantofelki modne ma
    W rynku wrzawa nieustanna czy to ktoś do ślubu gna?

    Wesoły wieczór, wesoły wieczór, jakby w dzień zaręczyn.
    A dookoła, a dookoła sami dobrzy Niemcy.

    Dobry Niemiec z dobrą Niemką dobre dziecko w wózku pcha
    Obłok niebem płynie lekko a ja mam szesnaście lat
    Mama z papą dziś nie wyszli choć pięknieje nieba skłon
    Papa znowu się zamyślił a ja lubię mieszkać w Bonn

    Wesoły wieczór, wesoły wieczór, jakby w dzień zaręczyn
    A dookoła, a dookoła sami dobrzy Niemcy.

    "Dziś wygraliśmy wybory" mówi papa: w prawo patrz.
    "Dziś wygraliśmy wybory" mówi papa; mama w płacz.
    Pachną kwiaty, wieczór świeci, szkoda czasu dziś na łzy.
    Na podwórku wrzeszczą dzieci: "Stary niedźwiedź mocno śpi".

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"