  • Data: 2003-01-07 08:05:48
    Temat: Re: Antena radiowa
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > No i właśnie czy tak jest faktycznie i jakie przepisy prawa to regulują?
    Bo
    > z tego co już się wstępnie orientowałem to spółdzielnie raczej nie da mi
    > pozwolenia:( Dlatego szukam czegoś na co mógłbym się powołać stawiając ten
    > maszt.

    Do wszelkich prac budowlanych MUSISZ miec zgode wlasciciela
    terenu/obiektu/budynku i nikt wlasciciela do wydania takiej zgody zmusic nie
    moze. Dla konstrukcji powyzej (chyba ) 3 m dodatkowo wchodzi w gre
    pozwolenie budowlane, zalatwiane wg standardowej (niestety) procedury.
    Jezeli antena jest antena nadawcza (powyzej okreslonej mocy), masz na karku
    kilkanascie nastepnych zgod, ew. - jako premie - protest mieszkancow.

    :-(

    M.