  • Data: 2003-01-07 00:41:22
    Temat: Antena radiowa
    Od: "Michal Biegajlo" <m...@e...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pytanie odnośnie prawa budowlanego (chyba), a mianowicie chcę postawić u
    siebie na bloku maszt o wysokości 3m powyżej zabudowy ale nie wiem czy muszę
    mieć do tego jakieś pozwolenia itp. Na jednej z grup znalazłem taki o to
    wątek:

    > Do 3 metrow powyzej istniejacych konstrukcji.

    No i właśnie czy tak jest faktycznie i jakie przepisy prawa to regulują? Bo
    z tego co już się wstępnie orientowałem to spółdzielnie raczej nie da mi
    pozwolenia:( Dlatego szukam czegoś na co mógłbym się powołać stawiając ten
    maszt.
    Za odpowiedź baaardzo dziękuję

    Pozdrawiam / Regards Michal Biegajlo
    http://www.mspider.prv.pl