  • Data: 2006-04-05 08:34:55
    Temat: Re: Aneks do umowy na czas nieokreslony
    Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    >Czemu musze pisać o oczywistych rzeczach? Wtedy nic. Była oferta, która
    nie została zaakceptowana. Umowa o pracę trwa na "starych" warunkach.

    I ja tak sądze...Wiec teraz zasadnym było by wnieść do sądu pracy
    o przywrócenie mnie do pracy na ,,starych ,, warunkach czyli 3/4 i
    1000zł?
    Czy zmianę moich oboziązkow z obsługi klientów na zbieranie
    papierków i pętów moge podciągnąc pod Mobbing?
    Czy najpierw muszę wystąpić do PIP-u o ustalenie (potwierdzające
    3/4eta.) stosunku pracy od 01.12.05 do 3.03.06r.
    Czy wystąpić od razu o przywrócenie na 3/4 .powołujęc sie na
    umowe ustną z szefem i przedstawiając grafiki i dyspozycje szefa oraz
    świadków ,ze wykonywałem prace w iększym wymiarza niz doklarowany w
    ZUS?