  • Data: 2007-07-30 22:22:42
    Temat: Re: Aneks do umowy - czy odrzucić i co dalej?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jul 2007 00:13:10 +0200, erni napisał(a):

    > Ale jak to US. Przecież zakład płaci podatki z MOJEJ pensji - CO więc
    > zyskują???

    Masz więcej pieniędzy do ręki, przy tym samym koszcie pracodawcy. Przez
    co jesteś trochę mniej skłonny do żądania podwyżki, mniej się będziesz
    rozglądał za innym pracodawcą. Będziesz bardziej zadowolony ze swojej
    pracy ... Jeżeli dorabiasz po nocach, będziesz może mniej dorabiał (przez
    co będziesz bardziej wypoczęty), itd, itp...

    p. m.