    From: Yano <y...@g...pl.tnij.reszte>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Altana śmietnikowa pod oknami
    Date: Mon, 11 Sep 2006 10:22:40 +0200

    Tiger napisał(a):
    > Nie no, na serio, nie pozostaje Wam nic innego, tylko rozwalac po nocach i
    > pisac do spoldzielni, ze nie godzicie sie na stawianie tej altanki w tym
    > miejscu. Na poczatek oblejcie jakims zepsutym olejem albo [...8<...]

    Ironia ciężkiego kalibru. Jak ktoś szuka paragrafu na hałaśliwego
    sąsiada, to też radzisz iść obić mordę i połamać ręce? ;)

    A przedmiot sporu już praktycznie skończony. Jak z początku w ciągu
    tygodnia ułożyli ledwie 3 rzędy cegiełek, tak teraz w ciągu 3 dni
    zrobili wszystko, włącznie z betonowymi wylewkami i zwieńczeniem.
    Tylko z tego pośpiechu odwalili fuszerkę, bo bez żadnych przyrządów
    widać, że ścianki nie trzymają pionu. Do tego jest to najniższa altana
    na całym osiedlu.

    Mimo wszystko jestem dobrej myśli. Ostatecznie faktycznie trzeba będzie
    wymóc na administracji obsadzenie tego ścierwa jakimś zielskiem, żeby
    nie drażniło.

    A, jeszcze jedno - czy w takim przypadku można się domagać obniżenia
    czynszu?

    Pozdrawiam
    Yano