    From: "Swider" <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Altana śmietnikowa pod oknami
    Date: 4 Sep 2006 09:54:56 -0700

    Tiger napisał(a):
    > Spoldzielnia to ludzie. Pozostaje przekonac zarzad spoldzielni, albo wejsc z
    > duza grupa znajomych do walnego zgromadzenia i "wybrac sie" do rady
    > nadzorczej i zarzadu :-)

    tylko po co , zarzad stwiedzi ze nie ma na budowe nowej altany, zreszta
    co to za procedura i po co czekac do Walnego

    Tiger napisał(a):

> [...]
    > powiatowego inspektoratu nadzoru budowlanego. Jest szansa, ze cos spieprzyli
    > i bedzie mozna ja rozebrac po odpowiednich czynnosciach PINB.

    tylko po co czekac na jej wybudowanie, pow. insp. nadzoru bud. nie
    bedzie intreresowało z jakigo plastiku jest zrobiony kubel, a z
    jakiego klapa i ile ich tsam jet w tej wiacie (jak juz lezy to w sferze
    dociekani "sanepidu"); pow. insp. nadz. bud. ma prawo wstrzymac
    budowe, a jakby mialo byc cos spieprzone to tylko lokalizacja, a to
    mozna sprawdzic juz w istniejacym etapie budowy (ba mozna bylo to
    zrobic juz na etapie projektu ale wydajacy pozwolenie na budowe nie
    sprawdza jak widac takich rzeczy)
    Dlatego nie ma na co czekac az ludzie zaczna tam smieci wyrzucac
    (ciezko bedzie wtedy o poparcie spoleczne - nota bene nie wymagane)
    tylko juz teraz wyslac list ze skarga (nie zapomnij znaczka za 5zl na
    podaniu)

    pozdr
    kuba