    From: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - wkurzająca sprawa
    Date: Tue, 21 Apr 2009 09:20:38 +0200

    news:gsivua$qk9$1@news.onet.pl...

    > ale w czym problem, on prosi o zwrot porowuzji bo nie doszło do
    > transakcji.
    >
    > lub dogadanie sie za niższą cene.
    >
    > Odmawiasz wyrażasz zgodzę na zwrot prowizji i po sprawie.

    Za co mam zwracać prowizję? - gdybym wylicytował samochód i sprzedający
    powiedział, żebym przyjeżdżał ale samochód będzie bez kół, a w opisie był z
    kołami i na fotkach też, też bym zwracał prowizję?
    Facet jest bezczelny - przysłał propozycję, że sprzeda mi zestaw taniej o
    sto parę złotych gdy tymczasem cena słuchawki - łącznie z używanymi na
    allegro waha się w granicach 260 - 380 zł. Chce dwa razy zarobić na
    zestawie. Taki sprzedawca z miejsca powinien dostać negatywa i mieć
    zablokowane konto.