  • Data: 2005-07-01 14:30:01
    Temat: Re: Allegro - windykacja prowizji
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kubaz wrote:

    > Witam
    > Allegro przyslalo do mnie list (zwykly!), ze w ciagu 14 dni musze wplacic
    > kase bo przekaza dlug justynce, czy to aby nie jest lipa? Musza chyba to do
    > mnie wyslac i miec na to potwierdzenie - list zwykly mozna przeciez
    > traktowac tak jakby go nie bylo. Nie zebym nie chcial zaplacic ale akurat
    > nie moge w ciagu tych 14 dni

    A takie pytanie: masz dlug wzgledem allegro? JEsli masz, to w czym
    problem? Chcesz sie "wywinac" od placenia i od tego, ze ktos bedzie
    egzekwowal wlasne pieniadze? Chcesz udawac "mnie tu nie ma, mnie to nie
    dotyczy"? Dziwne zachowanie.

    Ja tez czasem jestem w sytuacji, ze nie moge zaplacic jakiejs naleznosci
    w terminie. I co robie wtedy? Kontaktuje sie i negocjuje przedluzenie
    terminu platnosci, albo rozlozenie na raty. A nie udaje, ze problemu nie
    ma, bo wezwanie przyszlo zwyklym listem.

    Wiec moja rada - pertraktuj termin platnosci. I tyle.

    Pozdr

    Film: Sin City - Miasto Grzechu ................ http://tiny.pl/h63x
    Richard Morgan - Modyfikowany Węgiel ........... http://tiny.pl/h63w
    Clive Barker - Wąwóz złamanego serca ........... http://tiny.pl/h63c