    From: "Maciu" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro-policja-sprzedajacy
    Date: Tue, 17 Aug 2004 09:37:16 +0200

    tak w ogole to zostalo to sprzedane nie przez moje konto tylko kolegi. Ja
    oplacilem koledze wszelkie prowizje. Pieniadze kupujacy wyslal na moje konto
    a nie kolegi. Wiec jakby nie patrzec widnieja 2 rozne nazwiska w sprawie.
    Jedno moje na ktore zostaly przelane pieniadze i drugie kolegi na ktorym
    zostalaa wystawiona aukcja. Czyli generalnie biorac pod uwage regulamin
    allegro , to sprzedajacy nie dostal pieniedzy za sprzet ( bo dostalem je
    ja ) wiec moze wystawic negatywa i po sprawie. Nie bylo aukcji. A kupujacy
    moze miec ewentualne pretensje do mnie bo ma potwierdzenie wplaty na moje
    konto, za przetwornice ale ja nie wystawialem zadnej aukcji wiec rownie
    dobrze moglem sprzedac mu je uszkodzone bo tak sobie zyczyl. Ale koniec tego
    teoretyzowania. Reasumujac dzieki wielki za wyjasnienie sprawy. Zaraz
    smaruje pismo do allegro, jeszcze ich pozwe za bezprawne zablkowanie konta,
    Z powazaniem
    M.Jaskolski