  • Data: 2005-10-17 12:19:16
    Temat: Re: Allegro, podatki, itp - pytanie profilaktyczne
    Od: "sundayman" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kilkanascie sztuk w miesiacu po 100zl kazda, to juz z pewnoscia nie
    > bedzie "bardzo mala skala".

    To jest skala średnio ok. 500 zl dochodu miesięcznie. Chyba nie powiesz ze
    to duza skala ?

    > Jak by nie patrzec to dostales je "za darmo" od znajomej firmy nie?

    No nie bardzo. Paczki z częściami są wysylane do mnie, platne za pobraniem.
    Ja placę.

    > Takie mamy prawo i juz.
    > Obywatele sa zniechecani do prowadzenia dzialalnosci. Lepszym wyjsciem
    > jest zostac bezrobotnym.

    No wlasnie...

    > Na Twoim miejscu bym go wogole nie placil, bo jak nie zaplacisz nic to dla
    > US "nieistniejsz" i musial bys miec duzo pecha zeby na Ciebie trafili.
    > Natomiast jak zaplacisz "troche", to juz sie moga zainteresowac dlaczego
    > tylko tyle i dlaczego nie wiecej i o co chodzi.

    Chyba rzeczywiście sproboje zarejestrowac dzialalnosc. Teraz (od niedawna)
    jestem zatrudniony, wiec chyba ZUS mi odpadnie...
    Ale to naprawde jest skandal...czlowiek chce uczciwie zarobic i zaplacic
    podatek, a wychodzi na to, ze musi sie ukrywac. Co za kraj...

    pozdrowienia dla wszystkich.
    Piotr