  • Data: 2007-05-30 14:18:28
    Temat: Re: Allegro - paserstwo?
    Od: "Zyga" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem identyczny problem. Gra GTA Vice City za 60zł Założyłem gościowi
    > sprawę w sądzie mimo, że mieszkał w jakiejś wsi ale dowody były tak mocne,
    > że kolo się od razu przyznał i nie musiałem tam jeździć. Sprawę zgłosiłem
    > bezpośrednio do prokuratury bo policja to nie bardzo wiedziała o co mi
    > chodzi. Pieniądze odzyskałem, gosciu dostał ostrzerzenie bo był nieletni i
    > wywalili go ze szkoły.

    OK, rozumiem - tylko teraz jak to zrobić, bo czy w ogóle mi się będzie opłacać,
    jeśli na tym straciłem zaledwie ponad 20 złotych. Koszty sądowe ponosi druga
    strona, ale sam muszę stracić nieco na biletach, by odwiedzić prokuraturę itd.
    Gdy za każdym razem będę tracić takie kwoty to ich odzyskiwanie będzie
    nieopłacalne. I w tym cały szkopuł. Gdybym stracił paręset złotych, to byłby
    sens to zgłaszać. Oczywiście zgłosić może ktoś z pozostałych osób, kto ma do
    prokuratury rzut beretem. Ale czy mimo wszystko osoba zgłaszająca ponosi jakieś
    koszty?

    Zyga