  • Data: 2007-05-31 01:21:16
    Temat: Re: Allegro - paserstwo?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.05.2007 Zyga <z...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Mam takie pytanie - czy jeśli przez allegro zakupiłem płytę, która okazała się
    > piratem, to czy w takiej sytuacji prawnej Allegro jest paserem. Obsługa serwisu
    > odpisała się, ze wszystko jest ok, a sprzedający napisał, że nie dopytałem o
    > szczegóły. Płyta - Test Drive Unlimited.
    > Nie pytałem, bo sądziłem, że poprzez Allegro nie można kupić nielegalnej,
    > pirackiej płyty.

    Bez względu na ewentualną kwalifikcję karną czynu i postawione tobie
    zarzuty, wątpię aby sąd dał wiarę w powyższe. A jeśli cena była rażąco
    niższa od rynkowej, a zdaje się że w innym poście tak sugerowałeś, to sąd
    tym bardziej w twoją naiwność nie uwierzy. Inaczej mówiąc, bardziej
    martwiłbym się na twoim miejscu o siebie, niż o Allegro, no chyba, że już
    złożyłeś na policję/do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa.

    --
    Marcin