  • Data: 2015-07-17 12:43:48
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-17 o 08:22, zlotowinfo pisze:

    > żałosne, szkoda że bardziej nie pocisnąłeś w komentarzu
    >
    > zgłoś te zastraszanie do allegro, być może odrazu zawieszą mu konto

    Bardziej nie cisnąłem, bo nie wiedziałem jaka będzie reakcja. Zgłosiłem
    do allegro już dawno i pani odpowiedziała, że do czasu jak nie będzie z
    jego strony jakiegoś komentarza zwrotnego nie będą reagować. Gdyby taki
    się pojawił i był nieprzychylny mam im od razu dać znać. Wtedy wkroczą
    do akcji. Jak widzę to gość jednak rzadko odpisuje na negatywy swoimi
    komentarzami na allegro. Próbuje straszyć maila bezpośrednio kupującego.