  • Data: 2008-04-29 10:50:46
    Temat: Re: Allegro - moja pomylka - pytanie
    Od: "glizda" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal

    > pytam dlatego iz przeczytalem ze 'Kup Teraz' jest formalnie
    > odzwierciedleniem umowy-sprzedazy.

    OK. Wiec wywiaz sie z umowy i sprzedaj to co oferujesz.
    Napisales, ze w tresci aukcji wyraznie jest napisane, ze chodzi o jedna
    sztuke, wiec na jakiej podstawie kupujacy zada wydania trzech? Czyzby jednak
    w tresci i tytule aukcji byly sprzecznosci? Niedobrze, ze w pore tego nie
    naprawiles, mogles z aukcja zrobic niemal wszystko dopóki nie bylo oferty
    kupna.
    Skoro jednak tresc byla niejednoznaczna, to kupujacy nie moze powolywac sie
    na wybrany fragment tresci Twojej aukcji, ignorujac inny, sprzeczny
    fragment.
    Podaj nr tej aukcji, zobaczmy jak wyglada.

    > przyznam ze szkoda mi czasu na sadzenie sie i jeszcze bardziej na
    > pokrywanie kosztow rozprawy przy opcji ze przegram...

    Moim zdaniem, wobec faktów jakie opisales, nie przegrasz.
    Poza tym przypuszczam, ze kupujacy liczy na to, ze ulegniesz, a sadzic sie
    wcale nie zamierza.

    > byly juz jakies sprawy opierajaca sie na bledach sprzedajacych na
    > allegro np. ktos wystawil samochod i pomylil miejsce po przecinku
    > i kotos to wykorzystal... nie wiem jak skonczyly sie tego typu sprawy
    > w sadzie.

    Sytuacja byla inna, tam tresci aukcji/ogloszen byly jednoznaczne.
    Poza tym wartosci przedmiotów byly duze i warte poswiecenia czasu na
    sadzenie sie. Nie wiem co Ty sprzedajesz, ale pewnie nie sa to 3 drogie
    auta. I jesli wartosc przedmiotów jest niewielka, to musialbys trafic na
    skrajnego pieniacza, zeby chcialo mu sie isc z ta sprawa do sadu.