  • Data: 2006-01-11 08:46:46
    Temat: Re: Allegro i prawo(?)
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Taa, prawo masz, tylko weź je teraz, człowieku, i wyegzekwuj.

    To będzie bardzo proste.
    Minister już nad tym pracuje.
    W takim wypadku udajesz się do odpowiedniej
    jednostki w miejscu zamieszkania (specjalne biuro) i dostajesz glejt
    na równowartość poniesionych kosztów.
    Możesz tym glejtem zapłacić w podatek albo inne składki,
    a jednostka (specjalne biuro) ściągnie sobie z delikwenta.

    Aha i zapomniałem dodać, że to ma działać w 24 godz.

    :-)