  • Data: 2003-07-15 12:02:51
    Temat: Re: Allegro a prywatnosc i numer IP
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Recently Papik wrote:
    > Otoz na pewno wielu z Was wie,ze jesli ma si ekonto na allegro i chce sie
    > wyslac poprzez allegro mail do kolejnego uzytkownikla allegro poprzez ich
    > strone WWW to w tresci maila ZAWSZE znajduje sie IP nadawcy:
    >
    > "Wiadomość od: XXX, wysłana z komputera o numerze IP: xXX.XxX.XXx"
    > Dlaczego moj IP jest upubliczniany ?

    A gdzie jest upubliczniany ? Bo z tego co wiem ta informacja dociera tylko do
    tego komu wyslales wiadomosc. A jak wysylasz komus zwyklego maila to tez zawsze
    moze sprawdzic Twoje IP.
    A w ogole co takiego strasznego jest w "upublicznianiu" IP ?
    No chyba, że jesteś spamerem albo crackerem ;-)
    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool