eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru › Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
  • Data: 2008-02-25 10:06:22
    Temat: Re: Allegro: Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adramelech pisze:
    > Witam
    >
    > Kupiłem (Kup Teraz)dla mojej dziewczyny sandały na allegro. Mimo że numer był
    > taki jaki nosi, buty okazały się za duże. Napisałem do sprzedawcy(firmy
    > prowadzącej na allegro sklep http://allegro.pl/sklep/7887651_super_szpilki_)
    > że chce oddać. A ten idzie w zaparte, że nie przyjmie
    > zwrotu, nie odda pieniędzy, i jeszcze grozi wystawieniem negatywa. Co robić?
    > Jak wyegzekwowac prawo zwrotu towaru zakupionego poza siedzibą firmy?
    > Dodam jeszcze że sprzedawca nie dał mi żadnego paragonu, faktury ani
    > rachunku...
    > Oczywiście chęć zwrotu zgłosiłem poniżej 10 dni od chwili nadania przesyłki.


    Przecież już Ci odpisałem na grupie alt.pl.allegro: produkt trzeba
    zwrócić (pocztą), a następnie zażądać zwrotu jego ceny.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1