    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - Place z Allegro - skarga do UOKiK
    Date: Fri, 23 Apr 2010 20:16:56 +0200

    Użytkownik "tomekr" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hqqama$t5u$1@newsread1.aster.pl...

    > Do takich transakcji nie potrzebujesz Allegro. Lepiej kupować w sklepie
    > internetowym (taniej o "prowizję Allegro"). Allegro jest dobre do rzeczy
    > używanych, rzadkich lub szczególnych okazji (czasami trafiają tam
    > wyprzedaże itp.). Oczywiście jak pragniesz kupić towar kradziony lub
    > podróbkę to jest właściwe miejsce :-)

    Ale teorię wydumałeś, od ręki mogę Ci podać kilku sprzedawców, którzy handlują na
    allegro, a do tego mają własne sklepy on-line i ceny na ich aukcjach allegro są
    niższe, niż w ich sklepach. Nie wiem dlaczego tak jest, ale jest to dosyć częsta
    przypadłość - nie wnikam i kupuję tam gdzie taniej dla mnie.

    > Np. do komputera z zasady nie kupuję na Allegro dysku twardego (część
    > krytyczna dla bezpieczeństwa danych), podczas gdy karty graficzne
    > kupowałem praktycznie wszystkie.

    LOL. Dysk twardy cholernie trudno uszkodzić podczas transportu o ile jest
    odpowiednio zabezpieczony, prędzej w sklepie sprzedadzą Ci twardy, który inny klient
    zrzucił z półki. A już w mm to na pewno bym twardego nie kupił, biorąc pod uwagę jak
    są one eksponowane.