eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 13 Sep 2011 21:15:52 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów

    On Tue, 13 Sep 2011, cyklista wrote:

    > Nie ma przepisu, nie ma też obowiązku prowadzić firmy z zyskiem :-),
    > więc z tej strony nic się nie da zrobić.

    Akurat na sprzedaż ze stratą się da - ale potrzeby jest kontroler
    skarbowy, i to raczej, jak to określają: "upierdliwy", a nie
    "przeciętny".
    I to tylko zakładając że nie ma uzasadnienia dla przeceny towaru.
    groups.google już zupełnie zszedł na psy, bo na pewno było
    na .podatki, a znaleźć się nie da :[ (znajduję tylko swoje
    posty w których przypominałem taki wątek).

    Powołali się na czyn nieuczciwej konkurencji konkretnie.

    Wyraźnie chciałbym zastrzec: jeśli sprzedawca ŁĄCZNIE zarabia
    na towar+przesyłka, to powyższe nie ma zastosowania.
    Taka sprzedaż specjalnie nie różni się od "umowa na rok plus
    telefon za złotówkę".

    pzdr, Gotfryd