eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
  • Data: 2011-09-13 19:52:42
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem jest jak chcesz kupić np. 3 sztuki danego przedmiotu.
    > Przekopanie się przez dziesiątki aukcji po to aby odsiać tych
    > którzy mają "limit przesyłki 1 sztuka" bywa naprawdę uciążliwe.
    > Ale zgoda, to nie jest problem prawny.
    > Brakuje w allegro mechanizmu który by automatycznie (na podstawie
    > deklarowanych kosztów w "tabelce", bo taka JEST) pokazywał
    > aukcje posortowane "wg ceny dla zadanej ilości sztuk".
    >
    > Dalej bym marudził ;) (bo jest jeszcze sprawa łączenia wysyłek).

    A poza tym, segregowanie po cena + koszt wysyłki jest po prostu bez sensu:
    - sprzedający1 ma przesyłkę kurierską za 15zł
    - sprzedający2 ma paczkę ekonomiczną za 6zł i przesyłkę kurierską za 50zł

    Segregując po cenie+koszt - oczywiście sprzedający2 wychodzi
    korzystniej, ale jeśli chcemy tylko przesyłkę kurierską, a nie paczkę
    ekonomiczną - to sprzedający1 wygrywa, ale o tym dowiemy się dopiero po
    sprawdzeniu każdej aukcji ...

    I to, mnie, jako sprzedającego, irytuje!
    ;-)

    Pozdr,
    Rafał