    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro
    Date: Mon, 15 Oct 2007 18:05:11 +0200

    Ls pisze:

    > Tyle ze po wystawieniu negatywa ty tez na 99,99% zaliczysz negatywa. Dziwnie
    > to jest rozwiazane na allegro, ze poszkodowany tez moze dostac i zazwyczaj
    > dostaje negatywa od cwaniaka z winy ktorego transakcja nie doszla do skutku.

    Dziwny jest jeszcze jeden mechanizm. Koleś wystawia aukcję, następnie
    nie wywiązuje się ze swojgo zobowiązania. Następnie sam na siebie donosi
    na allegro, że aukcja narusza jakiś przepis allegro. Allegro kasuje
    aukcję. I negatywa nawet jakbyś chciał wystawić nie możesz:)) Miałem
    kilka takich przypadków.

    Arek