eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty w czasie trwania zwiazku malzenskiego - nowe pytania (dlugie jak cholera) › Re: Alimenty w czasie trwania zwiazku malzenskiego - nowe pytania (dlugie jak cholera)
  • Data: 2005-11-08 14:41:45
    Temat: Re: Alimenty w czasie trwania zwiazku malzenskiego - nowe pytania (dlugie jak cholera)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > To jest DG. Zeszły rok wyglądał tak, a nie inaczej.

    Rzeczywiście inaczej, Według twoich twierdzeń ten wygląda jeszcze gorzej
    - średnia 2900/miesiąc.

    > Ostatnie 3 miesiące też wyglądały tak, a nie inaczej. Płacę (płaciłem) te 3000, bo
    na tyle było
    > mnie stać - to źle?

    Nie źle. Tylko skoro zarabiałeś 2900/miesiąc w tym roku kiedy się
    zobowiązywałeś do płacenia 3000/miesiąc to znaczy że niektóre źródła
    dochodu lub oszczędności ukrywasz. Czyli jesteś kłamczuszkiem.

    > Fakt, mam już debet na koncie prawie 3k, ale mam poprostu nadzieję, że następne
    miesiące będą lepsze. O co Ci chodzi tak
    > wogóle? Bo może niepotrzebnie odpowiadam na takie ri-posty...

    Jako to mówi moja dziewczyna: a świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."