eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-14 18:45:27
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 cze o godzinie 19:26, na pl.soc.prawo, idiom napisał(a):

    > Tak jest...
    >
    > Pani sędzia uwolniła mojego ex (na mój wniosek) od zaszczytu bycia tatusiem
    > mojego dziecka,

    Gwoli ścisłości - *waszego* dziecka a nie Twojego.
    Zresztą jak się to teraz ma do "równouprawnienia"?
    Czy to "matka" ustala kto jest ojcem ich dziecka?

    Ty sobie zagrałaś - lepiej odwiedzaj kasyna gier - mniej narobisz "bigosu".

    > tylko dlatego, że zadbałam o to, by ktoś inny stwierdził
    > przed sądem, że ma zamiar uznać dziecko. Powiedziała to otwarcie, że fakt,
    > że twierdzę, że mój były mąż nie ma szansy być ojcem mojego dziecka (bo nie
    > jestem słonicą ;) ) nie ma najmniejszego znaczenia. Dziecko musi mieć
    > "jakiegokolwiek" ojca.

    Na pewno będzie lepszy od "matki" która sobie wybiera .... "tatusia" dla
    dziecka. Żałosne.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.