eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-14 19:29:59
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:160grhw9nypbh$.q40932omvdx3.dlg@40tude.net...

    > Gwoli ścisłości - *waszego* dziecka a nie Twojego.
    > Zresztą jak się to teraz ma do "równouprawnienia"?
    > Czy to "matka" ustala kto jest ojcem ich dziecka?

    Jakiego "naszego" ?

    Facet miał pecha być moim mężem.
    dwa tygodnie po drugiej i ostatniej sprawie rozwodowej zaszłam w ciąże z
    kimś innym. Jakim cudem moje dziecko i tego drugiego nagle stało się
    dzieckiem moim i mojego byłego męża?

    Uznałam, że powinnam to ja zlozyć pozew o zaprzeczenie ojcostwu, bo:
    - chciałam wówczas aby stan faktyczny był zgodny ze stanem formalnym (kto
    jest ojcem, niech tym ojcem będzie w świetle prawa)
    - uważałam (i nadal uważam), że mój bogu ducha winny były mąż musi mieć
    wyraźny sygnał, że bardzo chce go wyplątać z tej niezręcznej dla niego
    sytuacji (tym bardziej, że wkrótce miał miec nową żonę)

    > Ty sobie zagrałaś - lepiej odwiedzaj kasyna gier - mniej narobisz
    > "bigosu".

    Lepiej naucz się nie osądzac po tym co Ci się wydaje - mniej będzie ludzi,
    którzy będą bardzo marnego zdania o Twojej umiejętności oceny sytuacji.

    > Na pewno będzie lepszy od "matki" która sobie wybiera .... "tatusia" dla
    > dziecka. Żałosne.

    Uj, a jaki Ty cudowny jesteś :D Nic tylko brac przykład :D

    ROTFL

    poprawiłeś sobie swoją samoocenę?

    A nie mówiłam, że ludzie sobie czytają na niusach to co chcą przeczytać ? :D

    Monika