eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-13 09:46:09
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Mówisz? Kiedys doczytalam w Polityce bodajze, ze koszt utrzymania dziecka od
    > ciazy po 18 rok zycia to ok 500tys [ o ile dobrze kojarze]. Wtedy moj berbec
    > mial rok - z ciekawosci siadlam i zaczęłam liczyc ile mnie kosztowal -
    > policzylam moje ubrania ciazowe - ok 700zl, wyprawke dla niego [wozek,
    > lozeczko, ciuszki etc] ok 2 tys. I cała resztę - w sumie dało mi to kwote ok
    > 13 tys zl. Jak mówie za rok zycia dziecka +9 mcy ciazy. Policzylam zmiane
    > garderoby mojego smyka, ktory rosl jak na drożdzach i co 1.5 mca kosztowalo
> [...]

    Weź tylko pod uwagę że nie wszystko co wskazałaś będzie wchodziło do
    periodycznych alimentów. Wózek, wyprawka, łóżeczko itp - są to wydatki
    jednorazowe dochodzone na podstawie 141 krio - w naszym przykładzie
    kwota 4000 zł - dochodzona obok alimentów.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."