    From: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Alimenty] Syn musi oddac ojcu 7000PLN - pomocy.
    Date: Thu, 06 Jan 2005 23:35:53 +0100

    Damian wrote:

    > Obecnie mam 22lata, ucze się,nie pracuje.Właśnie kończe szkołe policealną
    > i chce iść od marca (bo jest taka możliwość) na studia (zaoczne).
    >
    > W sądzie powiedziano mi,że nie mam możliwości odwołania (bo to sąd
    > okręgowy).
    > Czy rzeczywiście może tak być, że wstrzymali mi alimenty z datą wsteczną i
    > to 2 lata wstecz?
    > Nie mam pieniędzy,nie mam z czego tego zapłacić, co mi grozi - więzienie?
    > Przecież to nie moja wina,że poprzedni sąd zasądził alimenty...:(
    > Co ja mam teraz zrobić?

    Wnieść nowy pozew, powołując się na nowe, nieznane wcześniej okoliczności..
    i pilnować rozpraw. Jeśli nie chce się chodzić na rozprawy, to po każdej (o
    której jest się zawiadomionym) monitować sąd o przysłanie wyroku wraz z
    uzasadnieniem (tydzień czasu na wysłanie takiego pisma). Jeśli akurat wyrok
    na danej rozprawie nie zapadnie, to tak czy owak nic się nie traci (poza
    3zł na polecony)