  • Data: 2002-01-26 10:28:40
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ituś <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@2...17.138.62...

    > w jakim wieku dziecka można jednoznacznie określić
    > (wykluczyć) genetycznie pokrewieństwo? (dawno temu mówiono o paru
    > latach teraz chyba od razu)

    Z tego co wiem - od razu (żródło moich informacji - patrz niżej)

    > Przy okazji ile trwa badanie i ile kosztuje?

    Kiedy rok temu odbywała się właśnie sprawa o zaprzeczenie ojcostwa z mojego
    powództwa, pani sędzia była strasznie bojowo nastawiona - próbowała mnie
    odwieść od pomysłu wymazania z papierków mojego synka, mojego byłego męża
    (mając w nosie fakt, że zarówno mój były mąż, jak i ja byliśmy w 100% pewni
    i zgodni przed sądem, że dziecko nie może być jego - z resztą urodziło się 2
    i pół roku po faktycznej separacji i 280 dni od ostatniej "sprawy"
    rozwodowej - dla niej liczyło się wyłącznie, że dziecko powinno mieć ojca na
    papierze). Straszyła mnie, że jeśli się uprze, to może zadecydować o
    badaniach genetycznych. Wg jej słów oczekiwanie na wynik takiego badania
    trwa pół roku a koszt to ok. 2000 zł i jest ponoszony przez jedną ze stron
    (przegrywającą).
    Na szczęście skończyło się na straszeniu, więc nie przekonaliśmy się o
    kosztach.

    pozdrawiam

    Monika