  • Data: 2008-04-12 14:44:04
    Temat: Re: Alimenty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 12 kwiecień 2008 16:37
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftqh5j$uj2$1@news.onet.pl>):

    > Liczy się bardziej możliwość praktyczna, jak również średnie
    > wartości, a nie ekstrema.

    No ekstrema są i większe. Kwestia jak bardzo fachowy jest fachowiec i jak
    bardzo kasiaste stanowisko.

    W każdym razie, koledzy moi ze studiów zarabiają w okolicach 3000-4000zł w
    moim rejonie, więc i tak sporo więcej niż moje 1300, więc jak zasądzą wg
    tego to i tak przesrane.

    > Poza tym raczej nie jest tak, że jak ktoś zarabia 10000zł, to ma
    > płacić 5000zł. Alimenty mają zapewnić usprawiedliwione potrzeby dziecka
    > (a dokładniej połowę potrzeb). Zatem zakładając, że na dziecko wydaje
    > się 1000zł-2000zł i takie potrzeby zostaną udowodnione przed sądem, to
    > alimenty mogą wynieść w takim przypadku 500zł-1000zł (1000zł to już dużo
    > moim zdaniem).

    No to wiesz, przy mojej pensji 1300zł to nawet 500zł oznacza że będę musiał
    żebrać, skoro za samo mieszkanie muszę zapłacić z 600zł miesięcznie jak nie
    więcej.

    > Należy więc przypilnować, aby osoba ubiegająca się o alimenty
    > szczegółowo przedstawiła ponoszone wydatki.

    No ale wydatki się zmieniają w czasie przecie.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com