  • Data: 2009-09-21 08:04:33
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a) w <h96auq$69r$1@inews.gazeta.pl> :

    > Ja bym powiedział emerytom prosto - w 1988 roku zbankrutowaliście.
    > Zastawiajcie swoje chaty itd. i z tego żyjcie, albo zasiłku.
    > Emerytur nie macie i koniec.
    To lećmy dalej, żeby było łatwiej startować po upadku komuny, to unieważnij
    wszystko. Także twoje wykształcenie. Wszystko, czego się dorobiłeś. Miałeś
    dom, mieszkanie przed 89? To jest nieważne, kup to jeszcze raz albo
    wynocha. A może polećmy dalej. Zabijmy wszystkich dotychczasowych emerytów,
    będzie lżej naprawiać państwo.
    Bardziej debilnego pomysłu to ja w życiu nie widziałem.

    --
    Maciek