  • Data: 2007-05-20 06:28:37
    Temat: Re: Akt notarialny w małżeństwie
    Od: "Zbig.T" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupowałem garaż jako odrębną nieruchomość, chciałem aby był on na żonę,
    jednak notariuszka stwierdziła, że w przypadku wspólnoty malżeńskiej
    akt notarialny musi opiewać na nas oboje i tak też się stało. Tak więc
    nie wiem, czy faktycznie jest możliwy zakup z aktem na jednego z
    małżonków. A co Tobie powiedział notariusz ?

    Użytkownik "Janek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:47ba.0000007b.464f5b80@newsgate.onet.pl...