eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAir FranceRe: Air France
  • Data: 2006-09-23 12:51:54
    Temat: Re: Air France
    Od: "kysio" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 20 sierpnia o 22:50 mialem lot z lotniska JFK w Nowym Jorku do Warszawy z
    > przesiadka w Paryzu. Bilet byl wykupiony jako calosc - czyli lot z JFK do
    > WAW. W Paryzu mial byc o 11:50, a wylot do W-wy o 12:35. Niestety samolot
    > z JFK spoznil sie do Paryza - przylecial ok. 12:00 i w ten sposob, kiedy
    > znalazlem sie na terminalu juz czekal tam gosc z napisem Warsaw i
    > przygotowanymi nowymi boarding pass na lot o 18:40. Mowil ze to jedyna
    > opcja, ze nic innego nie da sie zrobic. Po krotkiej klotni tez nie udalo
    > sie niczego zalatwic. Wzialem boarding pass na 18:40. W biurze obslugi
    > klienta Air France na lotnisku CDG w Paryzu probowalem zalatwic sprawe z
    > pracujacymi tam osobami. Niestety nie byli nastawieni sympatycznie, mowili
    > szczatkowym angielskim, nie mieli zadnej ochoty pomoc. Z tego oto powodu
    > bylem w domu ponad 6 godzin pozniej. Musialem sie dostac do niego w inny
    > sposob, gdyz osoby, ktore mialy na mnie czekac pojechaly. Czytalem, ze
    > moge sie domagac odszkodowanie za ta sytuacje. Gdzie powinienem skierowac
    > pismo? Mam wszystkie dokumenty - boarding pass, takze ten, ktory przy mnie
    > przedarl gosc po przyjeciu pass'u na 18:40. Czy moge sie powolac na
    > rozporzadzenie WE 261/2004?


    http://abc.onet.pl/8443,1216294,,znaczne_opoznienia,
    kontent.html


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1