  • Data: 2006-04-02 13:40:18
    Temat: Re: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Apr 2006 13:26:06 +0000 (UTC), Zbigniew B. napisał(a):

    > Jasne. Jeszcze mi "zapodaj" link do jakiegoś filmu np. o psach kuloodpornych.

    Dałem Ci link do filmu, gdzie na średniej wielkości psa niezbyt dobrze
    działa paralizator, który dorosłego człowieka powala na 15-20 minut.
    Obejrzałeś go, czego jeszcze oczekujesz? Po prostu Twoje argumentu upadły i
    są liche - co zresztą większość w tym wątku zauważyła. A po tym co tutaj
    wypisujesz wnioskuję, z psami widocznie miałeś tylko taki kontakt, że
    widziałeś je na ryskunku w elementarzu, jak byłeś w podstawówce...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl