  • Data: 2006-03-31 23:19:01
    Temat: Re: Agresywny pies sąsiada+niski płot
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.03.2006 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > *Bardzo* kiepsko znasz się na psach. Nie na tym polega tresura, to raz,

    Wyraziłem się b. ogólnie - i nie zamierzam wchodzić w szczegóły.

    > a dwa, że zapewniam Cię, że są psy, które sobie z tego niewiele zrobią.

    He, niby z gazu? Nawet nie opowiadaj takich rzeczy. To pewnie np. jeśli
    chodzi o prąd z paralizatora, to też "niewiele z tego sobie robią"?

    Kolejny psiarz-fantasta... ;)

    > Np. większość psów wieje przed hukiem - a mojemu kiedyś petarda pod
    > łapami eksplodowała - a ten nic.

    A ja o petardach pisałem? A psiknijże temu swojemu pieskowi prosto w nos
    zwyczajnym gazem CS - a potem napisz, jak mu się to spodobało... :] może
    on będzie się wręcz tym zaciągał? ;)

    Proszę bardzo: http://www.tajgun.pl/?prod=193&cat=26 - jak Twój piesek
    "niewiele sobie z tego zrobi", to Ci koszta eksperymentu zwrócę...
    --
    pozdrowienia

    Z.