  • Data: 2004-01-30 12:26:49
    Temat: Re: Agresywny człowiek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jan 2004, scream wrote:

    >+ Użytkownik M. Tankard napisał:
    >+ > Nie mam problemów z czytaniem. Odpowiedziałem na twoje pytanie - my
    >+ > kieszkańcy tego domu założyliśmy domofon celem selekcjonowania kto
    >+ > wchodzi do budynku a kto nie - nie rozumiesz ?
    >+
    >+ Nie, nadal nie rozumiem. Jesteś ochroniarzem wynajętym przez
    >+ spółdzielnię? Jakiekolwiek prawo pozwala Ci wpuszczac/wypuszczac ludzi
    >+ do/z budynku?

    Dobrze ujałes.
    Nikt go nie upoważnił, żeby wpuszczał obce osoby do tego budynku !

    >+ Ktokolwiek nadał Ci pełnomocnictwo decydowania o tym, kto
    >+ ma wejść a kto nie?

    No, swoich gosci oraz osoby przychodzace do siebie moze wpuszczac
    - to w ramach prawa do "korzystania z lokalu". Przecież byłoby
    baz sensu jakby NIE MÓGŁ wpuscic do budynku tych których CHCE
    wpuscic DO MIESZKANIA. Chyba jasne :>
    A ponadto rzeczywiscie - nie ma prawa. Ale byłoby, jakbym np. ja
    mogł kogos TOBIE do mieszkanie wpuscić, no nie ? ;)

    >+ Nie szukaj dziury w całym

    Ależ nie ma czego szukać :), przecież jasno sam wykładasz
    udzielajac odpowiedzi na pytania retoryczne...
    "jak ktos czyim zarzadzać nie umie, to kto mu da co jego jest ?"
    (czy jak to dokładnie było)

    pozdrowienia, Gotfryd