  • Data: 2008-02-28 14:50:06
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "Kristofuros" <K...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janek" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b6f9d231-6ec9-4a22-8224-539c7ed24add@v3g2000hsc
    .googlegroups.com...
    On Feb 28, 3:28 pm, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > A te 5 mln z kapelusza wyjął?
    > Bo naprawdę trudno to zrozumieć bez wódki...

    No właśnie to samo pytanie mnie nachodzi. Człowiek, który na tym się
    nie zna ma prawo ufać adwokatowi. W tym wypadku okazało się, że ten
    adwokat klienta nabił w butelkę.
    No chyba, że klientowi wspominał, że wartość jest dużo niższa, ale ten
    upierał się wpisać akurat 5 baniek.

    Pzdr.
    Janek

    Właśnie o to chodzi, że Adwokat podejmując się tej sprawy
    jeszcze powiedział prawie z okrzykiem: może niedokładnie zacytuję
    "To idziemy na całego - walczymy o 10mln"

    A ja szary człowiek - nieświadomy co i jak uwierzyłem.
    No dobra jak wywalczy będzie super
    - a tu się okazał całkowity klops.

    Potem się zreflektował i przypomniał sobie, że połowa gospodarstwa
    jest własnością mojej mamy i poprawił już złożony pozew na 5 mln.

    I tak to było.

    Pozdr
    Krzysztof