  • Data: 2003-07-15 19:29:59
    Temat: Re: Adwokat
    Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:kHXQa.151332$1F6.1830402@news.chello.at...

    > Wszystko zalezy czego dotyczy sprawa, o co jesteś oskarzony. W drobnych
    > sprawach mozesz bronić się sam, w grubszych sprawach lepiej wziąć sobie
    > adwokata, wtajemniczyć go w swoja sprawę całkowicie.
    > Zakładając, że jesteś winny i wiesz o tym Ty i adwokat to dobry adwokat
    > potrafi wynaleźć tyle okoliczności łagodzących, ze zamiast iśc siedzieć na
    6
    > lat, możesz dostać wyrok 4 lata i po 2 latach wyjść.
    > To się tylko tak wydaje, ze rok szybko zleci... Życie w więzieniu jest
    > nudne... bardzo nudne ! więc warto walczyć o każdy rok.

    Sprawa dotyczy pobicia, jechalem pociagiem relacji Wroclaw - Przemysl i w
    krakowie tam czesto wsiadaja zlodzieje, do przedzialu weszlo 4 gosci i
    chcieli mnie okrasc i zabrali torbe, wtenczas sie obudzilem i za nimi, gdy
    wyszedlem na korytarz droge zastapil napakowany sterydami gosciu chyba ze
    2metry ( tacy co stoja na bramce na dyskotekach), i mnie trzasnol, oddalem
    mu, i ten nie ustepowal. Niestety zeby przezyc wkopalem dosciowi tak ze
    dostal jakichs okaleczen, wtrzas mozgu, zlaman reka.
    Niestety sprawa obrocila sie przeciwko mnie, ten paker mnie oskarzyl o
    pobicie ( ze na korytarzu sam go zaczepilem), zlodziei ktorzy weszli do
    przedzialu nie ma bo zwiali, sprawa jest jeszcze tak przeciwko mnie
    nastawiona ze odpowiadam za zbrodnie bo mialem przy sobie noz, ktory wziolem
    wlasciwie do obrony w razie czego, bo wiedzialem ze to bardzo niebezpieczna
    trasa bo czesto jezdzilem ta droga, ale nawet go nie wyciaglem, byl w
    wewnetrznej czesci kurtki.
    Sczerze mowiac to gliniarze nawet sie smiali z oskarzen tego sterydowca, ja
    szczuply 1.74m ze zaatakowalem takiego byka, ja zaczynam watpic w prawo-
    ofiara jako oskarzony.
    Dlatego pytam bo mnie nie stac na adwokata, mam 23 lata i obecnie na
    bezrobociu, utrzymuje sie tylko z prac dorywczych a mam rodzine zone i
    dziecko i ucze sie w LO dla pracujacych. Gdzie ja mam zglosic sie o
    przyznanie obroncy?