    From: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres zamieszkania a zameldowania ktos potrafi pomóc ?
    Date: Thu, 17 Dec 2009 15:38:17 +0100

    Órzytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał:
    >http://www.mswia.gov.pl/portal/pl/57/1686/Ustawa_o_
    ewidencji_ludnosci_i_dowodach_osobistych__tekst_jedn
    olity.html

    najśmieszniejsze w tej ustawie to rok jej napisnia, błahahaha:O)

    > 3. Osoba, która wyjeżdża za granicę na okres dłuższy niż 3 miesiące, jest
    > obowiązana zgłosić swój wyjazd oraz powrót właściwemu ze względu na
    > miejsce pobytu stałego organowi wymienionemu w ust. 1. Zgłoszenia wyjazdu
    > dokonuje się najpóźniej w dniu opuszczenia dotychczasowego miejsca pobytu,
    > a zgłoszenia powrotu - najpóźniej przed upływem czwartej doby, licząc od
    > dnia powrotu.

    ja pie$$$$ jakie te urzędasy to tumany!!!:O(
    przecież każdy wyjeżdżający za granicę, oraz wracający z zagranicy jest
    legitymowany, albo ma pieczątki w paszporcie, coś innego, co kurwa te
    urzędasy robią że im się dupy nie chce ruszyć, niech sobie sami sprawdzą czy
    tkoś wyjechał czy nie!!!!!!