  • Data: 2009-12-22 14:42:12
    Temat: Re: Adres zamieszkania a zameldowania ktos potrafi pomóc ?
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Narzekasz na rok napisania ustawy, a samemu też chyba żyjesz w "nieco
    > innych realiach". Przyznaj, kiedy ostatni raz jechałeś za granicę...?

    na pewno nie w czasie pisania owej ustawy, bo mnie wtedy na śfiecie nie
    było:O)
    wyjeżdżałem całkiem niedawno i jakoś bez masy urzędowych dokumentuf się nie
    dało, poza tym wszystko poszło do komputeruf, kamer, czpiouf i tym podobnych
    meneli urzędowych:O)
    wię bawi mnie ustawa wyamgająca po raz setny z kolei potwierdzanie wyjazdyu
    za granicę kiedy to bez wiedzy putina nikt kraju nie opuści, chyba że przez
    gruzińską granicę w nocy w przebraniu owcy:O)