eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAdres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)Re: Adres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres przesyłki z UK (odwrotna kolejność)
    Date: Tue, 02 Apr 2013 14:14:03 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 50
    Message-ID: <kjfahd$sbq$6@dont-email.me>
    References: <3...@g...com>
    <515b0876$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kjf74j$sbq$1@dont-email.me>
    <kjf7ck$jo1$1@news.task.gda.pl> <kjf8ob$sbq$4@dont-email.me>
    <515b29af$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 2 Apr 2013 19:11:42 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="6856a7e62968c3daf362d8f9a8051bc5";
    logging-data="29050";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19cM7FzhstDhBACZAG5uxb8uizk00al1TY="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:21.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/21.0a2
    In-Reply-To: <515b29af$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:V1p0MwHtz9hOmpMFdyADrSxi2Ek=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:717809
    [ ukryj nagłówki ]

    m wrote:
    > On 02.04.2013 20:43, witek wrote:
    >> Liwiusz wrote:
    >>> W dniu 2013-04-02 20:16, witek pisze:
    >>>> m wrote:
    >>>>>
    >>>>> Czy na pewno dla Ciebie to będą koszta? W końcu ty podałeś prawidłowe
    >>>>> dane, a to że oni tak a nie inaczej te dane formatują - to już jakby
    >>>>> ich
    >>>>> problem.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Typowo polskie roszczeniowe podejscie.
    >>>
    >>> Za dużo wymaga, aby sklep poprawnie adresował?
    >>>
    >>
    >> tak, tym bardziej, ze sklep w UK nie oferował poprawnego adresowania wg
    >> polskiego schematu. I nikt mu tego nie oferował.
    >
    > A oferował wysyłkę do Polski? To mógł nie wydziwiać i dać pola address
    > line #1 i address line #2.
    >
    Mógł ale nie dał.

    > Zobacz - Kupiec wklepał dane o które się go pytano. Więcej,
    > zorientowawszy się że te dane zostały dziwnie przetworzone -
    > skontaktować się ze sklepem.

    Nie zostały przetworzone dziwinie. tylko dane były dziwne.
    Dla niedziwnych danych zostałyby przetworzone niedziwinie.

    >
    > Co mógł jeszcze zrobić?

    Zastanowic sie przed zakupem.

    Dlaczego uważasz że poprzestanie na tym i
    > liczenie na to że sklep się wywiąże ze swojego obowiązku jest postawą
    > roszczeniową?
    >Sklep się ze swojego obowiązku wywiąże.

    Towar wyśle, a że nie dojdzie bo kupujący probował wcisnąć koło w
    kwadratowy otwór to nie ich wina.

    A dlaczego roszczeniowa?
    Sam się zastanów: "Ja wam daje koło i co mnie to obchodzi, że wy macie
    kwadratowy otwór".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1